東京近視ルーズソックス

サラリーマンの生活と写真

ゆず、はじめました。

2022年7月5日(火)18:34
昨日久々ゆずを聞きました。

Apple Music「はじめてのゆず」というプレイリストをシャッフルで一日流します。

意識して聞いたのは中学生のときに友達からMDで借りた以来でしょうか。

「あゝ、青春だ。」

青春時代にまともに聞かなかったのに、体全体で懐かしさを感じました。

僕らの世代がエモく感じるようなことをギュッと詰め込んだような内容でした。

あの時は、毛嫌いしていたのに、今はカラオケで歌いたくてたまらない。

大人になったような気がしました。
ゆずを聞いたからか、たまらなくブログを始めたくなりました。

もう一ヶ月後には、33歳になる会社員です。

よろしくお願いします。

 

Tuesday, July 5, 2022 18:34
I listened to Yuzu for a while yesterday.

Apple Music "Hajimete no Yuzu" playlist on shuffle for a day. I haven't listened to it since I borrowed it on MD from a friend when I was in junior high school.

Ah, youth. I muttered to myself. Even though I didn't listen to it properly in my youth, I felt nostalgia with my whole body. It was like a collection of things that our generation misses. I used to hate it, but now I can't wait to sing it at karaoke. Maybe it was because I heard Yuzu, but I couldn't resist starting a blog.

I am a Japanese company employee who will be 33 years old in another month.

Thanks for reading.

 

我昨天听了一会儿柚子。

苹果音乐 "Hajimete no Yuzu "播放列表在随机播放了一天。

自从我上初中时从一个朋友那里用MD借来之后,我就再也没有听过了。

啊,青春。我对自己嘀咕道。

尽管我在年轻时没有好好听过它,但我全身都感到怀念。

它就像我们这一代人所怀念的东西的集合。

我曾经讨厌它,但现在我迫不及待地在卡拉OK唱它。

也许是因为我听到了柚子,但我忍不住要开一个博客。

我是一名日本公司职员,再过一个月就33岁了。

谢谢你的阅读。